نحوه تغییر نام و نام خانوادگی ناحیه کاربری

نحوه تغییر نام و نام خانوادگی ناحیه کاربری




تغییر نام یا نام خانوادگی ثبت شده در ناحیه کاربری تنها با شرایط خاص و ضمن در نظر گرفتن موارد مشروح در این آموزش قابل انجام است.

در صورتی که قصد واگذاری سرویس های خود به شخص دیگری دارید

در این صورت لطفا به آموزش نحوه تغییر مالکیت خدمات در ناحیه کاربری مراجعه فرمایید.

در صورت تغییر نماینده شرکت

در صورتی که نماینده یک شرکت تغییر یابد، بمنظور تغییر نام و نام خانوادگی لازم است یک درخواست به واحد "فروش و مالی" ارسال و ضمن درخواست تغییر، مدارک زیر به پیوست آن ارسال شود:

1) نامه رسمی ممهور شرکت جهت انجام تغییرات مورد نیاز با متن زیر:
---------------------------------------------------------------------
با توجه به تغییر نماینده شرکت ............. بدینوسیله این شرکت درخواست خود را بمنظور تغییر مشخصات ثبت شده در حساب کاربری به شرح زیر ارایه می نماید. این شرکت تمامی مسئولیت های مادی و معنوی ناشی از انجام این تغییر را ضمن این درخواست بر عهده می گیرد.

مشخصات نماینده قدیم شرکت:
مشخصات نماینده جدید شرکت:

مهر و امضای یکی از صاحبان حق امضاء مجاز
---------------------------------------------------------------------

2) آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز.

3) دریافت و تکمیل فرم واگذار کننده خدمات توسط نماینده قبلی شرکت بهمراه اسکن پشت و روی کارت ملی.

4) دریافت و تکمیل فرم دریافت کننده خدمات توسط نماینده جدید شرکت بهمراه اسکن پشت و روز کارت ملی.


در صورتی که نام یا نام خانوادگی بصورت ناقص وارد شده باشد

در صورتی که نام یا نام خانوادگی متقاضی دارای پسوند یا پیشوند باشد و در زمان ثبت نام بصورت دقیق وارد نشده باشد، کاربر ضمن ثبت یک درخواست در واحد فروش و مالی و ارایه اسکن پشت و روی کارت ملی خود می تواند درخواست تکمیل نام یا نام خانوادگی خود نماید.


در صورتی که نام و نام خانوادگی اشتباه در زمان ثبت نام ارایه شده باشد


در صورتی که در زمان ثبت نام و تهیه خدمات نام و/یا نام خانوادگی اشتباه ارایه شده باشد، بمنظور تصحیح آن لازم است ضمن ثبت درخواست در واحد فروش و مالی، مدارک زیر به پیوست درخواست ارایه گردد:

1) تعهدنامه محضری (قابل تنظیم در تمامی دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور) با متن زیر:
----------------------------------------
اینجانب .................... فرزند ............ صادره از ............... به شماره ملی ................... با توجه به ارایه مشخصات اشتباه در زمان ثبت نام در وب سایت www.irpowerweb.com متعهد می شوم مالک ناحیه کاربری که در حال حاضر با نام و نام خانوادگی نادرست .................. به ثبت رسیده هستم. بدینوسیله گواهی می نمایم مالک کلیه خدمات سفارش داده شده در این ناحیه کاربری هستم و درخواست تصحیح مشخصات دارم. همچنین اینجانب تمامی مسئولیت های مادی و معنوی ناشی از این تغییر را بر عهده می گیرم.
----------------------------------------

2) اسکن پشت و روی کارت ملی.


در صورتی که بدلیل هرگونه اختلاف در همکاری یا معامله قصد تغییر دارید

در این صورت لازم است به مراجع قضایی یا پلیس فتا مراجعه فرمایید. در صورت دریافت دستور قضایی در خصوص ایجاد تغییرات و واگذاری مالکیت، این شرکت به دستور مراجع قضایی پاسخ مقتضی ارایه خواهد نمود.


نکات قابل توجه
- امکان ارسال مدارک از طریق نمابر به شماره 47621473-021 وجود دارد.
- در صورت نقص در مدارک ارسالی امکان رسیدگی به درخواست وجود ندارد.
- بدلایل امنیتی و جهت انجام استعلامات لازم، انجام درخواست های تغییر نام و نام خانوادگی با تاخیر صورت می پذیرد.

  • 0 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

مقالات مربوطه

نحوه پیدا کردن شناسه صورتحساب

شناسه صورتحساب توسط سیستم پس از اتمام سفارش محصول بصورت خودکار ساخته می شود. در صورتیکه موفق به...

نحوه فعال سازی و استفاده از سیستم همکاری در فروش

نحوه فعال سازی و استفاده از سیستم همکاری در فروش همکاری در فروش قابلیتی است که به هر فرد...

نحوه ورود به ناحیه کاربری

نحوه ورود به ناحیه کاربری    1)مرورگر خود را باز نمایید و سپس از طریق آدرس زیر، صفحه...

نحوه افزودن وجه

نحوه افزودن وجه 1) مطابق آموزش "نحوه ورود به ناحیه کاربری" به ناحیه کاربری خود وارد شوید. 2) از...

نحوه استفاده از کوپن تخفیف

نحوه استفاده از کوپن تخفیف 1) ابتدا از طریق راهنمای ورود به ناحیه کاربری، نسبت به ورود اقدام...