نحوه فعال سازی و استفاده از سیستم همکاری در فروش

نحوه فعال سازی و استفاده از سیستم همکاری در فروش




همکاری در فروش قابلیتی است که به هر فرد اجازه می دهد با معرفی این شرکت به دوستان و آشنایان خود سهمی را به عنوان اعتبار از فروش سرویس ها به اکانت خود تخصیص دهد.

نحوه فعال سازی این قابلیت:
1- ابتدا لازم است با عضویت در وبسایت این شرکت مطابق با مراحل زیر، به جمع هزاران کاربر افتخاری این شرکت بپیوندید.
1-1: به وبسایت این شرکت به آدرس http://irpowerweb.com مراجعه و از بالای صفحه سمت چپ به ناحیه کاربری > ثبت نام مراجعه و با درج اطلاعات خود فرایند عضویت را انجام دهید.

2- به ناحیه کاربری خود که اقدام به ایجاد آن کرده اید لاگین فرمایید.
3- به منو همکاری در فروش مراجعه و با انتخاب دکمه سبز رنگ تحت عنوان فعال کردن حساب همکاری در فروش اقدام به فعال سازی این قابلیت نمایید.


نحوه استفاده از قابلیت همکاری در فروش:
1- شما به دو طریق امکان معرفی این شرکت به دوستان و آشنایان خود را خواهید داشت:
1-1- ارائه لینک تخصیص یافته، به دوست خود که در صفحه همکاری در فروش به شرح تصویر زیر درج شده است:

1-2- قرار دادن بنر های این شرکت در وبسایت یا وبلاگ خود با استفاده از کدهایی که در همین صفحه به شرح تصویر زیر درج شده است:


2- پس از معرفی، دوست شما لازم است با استفاده از بنر یا لینک مستقیم به وبسایت این شرکت مراجعه و پس از طی مراحل عضویت اقدام به سفارش سرویس مورد نظر نماید.
3- پس از پرداخت مبلغ توسط ایشان معادل 5 تا 15 درصد از مبلغ پرداختی بسته به نوع سرویس سفارش داده شده، به عنوان اعتبار به ناحیه کاربری شما به عنوان معرف، منظور خواهد شد. در این صورت در صفحه همکاری در فروش بخش انتهایی، مطابق با تصویر زیر مبلغ اعتبار، تعداد عضوها و سرویس های خریداری شده توسط آن ها را مشاهده خواهید کرد.


نحوه استفاده از اعتبار:
مبلغی که در صفحه همکاری در فروش به عنوان اعتبار درج شده است در هنگام سفارش یا تمدید سرویس های شما قابل استفاده خواهد بود و از مبلغ صورتحساب آن کسر خواهد شد.

نکات قابل توجه:
1- همکاری در فروش در سفارش های ثبت یا تمدید دامنه لحاظ نخواهد شد.
2- لینک ارائه شده به مدت 90 روز فعال خواهد بود و لذا پس از این مدت لینک جدید ارائه خواهد شد.

3- با توجه به اینکه فعالیت این لینک در خصوص اشخاص معرفی شده با استفاده از درج Cookie در مرورگرهای ایشان انجام می پذیرد لازم است موارد زیر مد نظر آن ها قرار گیرد:
3-1: از حذف یا تغییر در Cookie مرورگر مورد استفاده خودداری نمایند.
3-2: از تغییر مرورگر خود در مقایسه با مرورگری که در ابتدا اقدام به استفاده از لینک کرده اند خودداری نمایند.
3-3: از نصب مجدد سیستم عامل کامپیوتر مورد استفاده خودداری نمایند.

4- بدیهیست در صورت رخداد هر یک از شرایط ذکر شده در نکته شماره2، لازم است مجددا لینک در مرورگر مورد استفاده توسط کاربر، اعمال گردد. در غیر اینصورت سفارش ها در سیستم همکاری در فروش شما لحاظ نخواهند شد.
  • 0 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

مقالات مربوطه

نحوه پیدا کردن شناسه صورتحساب

شناسه صورتحساب توسط سیستم پس از اتمام سفارش محصول بصورت خودکار ساخته می شود. در صورتیکه موفق به...

نحوه ورود به ناحیه کاربری

نحوه ورود به ناحیه کاربری    1)مرورگر خود را باز نمایید و سپس از طریق آدرس زیر، صفحه...

نحوه افزودن وجه

نحوه افزودن وجه 1) مطابق آموزش "نحوه ورود به ناحیه کاربری" به ناحیه کاربری خود وارد شوید. 2) از...

نحوه استفاده از کوپن تخفیف

نحوه استفاده از کوپن تخفیف 1) ابتدا از طریق راهنمای ورود به ناحیه کاربری، نسبت به ورود اقدام...

نحوه تغيير مشخصات کاربري

نحوه تغيير مشخصات کاربري ابتدا از طریق راهنمای ورود به ناحیه کاربری، به آن وارد شوید.1) 2)...